Tot previst per iniciar l’enderroc interior de les plantes de l’edifici del
Seminari
El projecte d’enderroc de l’interior de l’edifici de l’antic Seminari, que
ha d’acollir a famílies desnonades i en risc d'exclusió social, està
pendent només de la signatura del responsable d’Urbanisme de l’Ajuntament de
Lleida, un cop haver rebut el vist-i-plau dels tècnics municipals.
Aquesta va ser una de les novetats que va anunciar l'arquitecte voluntari i responsable de la
Comissió Tècnica del Projecte d’Habitatges Socials a l’antic Seminari per a
famílies desnonades la reunió de la Comissió Permanent que mensualment és
reuneix per informar dels treballs que es realitzen.
Un cop es tingui tramitada aquesta signatura podran començar-se els
treballs d’enderroc, pels quals ja es treballa amb diferents pressupostos de tres empreses.
Reunió dels arquitectes amb la Comissió Econòmica |
La reunió de la Comissió Permanent també va servir perquè des de la Comissió Econòmica
s’informés de la coordinació a la qual s’havia arribat amb els arquitectes del
projecte, per planificar un cronograma que permetin planificar i cercar els
recursos necessaris en cada actuació.
Des de la Comissió Econòmica també s'està enllestint una pagina a internet, la
qual, enllaçada amb aquest bloc i a la web del Bisbat, pugui utilitzar-se com el
portal d’informació del projecte.
La creació d’un grup de treball específic que sondegi la possibilitat de
cercar la col·laboració de personalitats del món de l’art, amb els quals
endegar una acció puntual per cercar recursos al projecte, va ser una altra de
les novetats aportades a la reunió.
En la recerca de recursos, es va informar de la celebració d’un concert de
gospel pel mes de setembre a l’Auditori, el qual aniria a càrrec del Cor
Carlit format per un centenar de cantaires, que s’ha ofert de forma desinteressada a col.laborar en el projecte.
La Comissió Jurídica va informar a la Permanent dels treballs que està
realitzant amb els futurs estatuts de l’ens que ha de gestionar aquest
equipament i la Comissió de Comunicació i Sensibilització també va donar compte
de la confecció d’uns díptics informatius per donar a conèixer el projecte.
Per finalitzar, la Comissió Social va explicar els treballs de coordinació
amb la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH), i concretament amb un grup de famílies interessades a col.laborar en el projecte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada