Traduir

divendres, 28 de juny del 2013

Butlletí Informatiu nº 4 – Juny 2013


Tot previst per iniciar l’enderroc interior de les plantes de l’edifici del Seminari 

El projecte d’enderroc de l’interior de l’edifici de l’antic Seminari, que ha d’acollir a famílies desnonades  i  en risc d'exclusió social,  està pendent només de la signatura del responsable d’Urbanisme de l’Ajuntament de Lleida, un cop haver rebut el vist-i-plau dels tècnics municipals.
Aquesta va ser una de les novetats que va anunciar l'arquitecte voluntari i responsable de la Comissió Tècnica del Projecte d’Habitatges Socials a l’antic Seminari per a famílies desnonades la reunió de la Comissió Permanent que mensualment és reuneix per informar dels treballs que es realitzen.
Un cop es tingui tramitada aquesta signatura podran començar-se els treballs d’enderroc, pels quals ja es treballa amb diferents pressupostos de tres empreses.
Reunió dels arquitectes amb la Comissió Econòmica
La reunió de la Comissió Permanent també va servir perquè des de la Comissió Econòmica s’informés de la coordinació a la qual s’havia arribat amb els arquitectes del projecte, per planificar un cronograma que permetin planificar i cercar els recursos necessaris en cada actuació.
Des de la Comissió Econòmica també s'està enllestint  una pagina a internet, la qual, enllaçada amb aquest bloc i a la web del Bisbat, pugui utilitzar-se com el portal d’informació del projecte.
La creació d’un grup de treball específic que sondegi la possibilitat de cercar la col·laboració de personalitats del món de l’art, amb els quals endegar una acció puntual per cercar recursos al projecte, va ser una altra de les novetats aportades a la reunió.
En la recerca de recursos, es va informar de la celebració d’un concert de gospel pel mes de setembre a l’Auditori, el qual aniria a càrrec del Cor Carlit format per un centenar de cantaires, que s’ha ofert de forma desinteressada a col.laborar en el projecte.
La Comissió Jurídica va informar a la Permanent dels treballs que està realitzant amb els futurs estatuts de l’ens que ha de gestionar aquest equipament i la Comissió de Comunicació i Sensibilització també va donar compte de la confecció d’uns díptics informatius per donar a conèixer el projecte.
Per finalitzar, la Comissió Social va explicar els treballs de coordinació amb la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH), i concretament amb un grup de famílies interessades a col.laborar en el projecte.
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada